Thursday, September 10, 2009

||:. Duibuqi .:||

em.... first of all, nk mintak maaf kat suma org... maybe aku da sakitkan ati sesiapa scr langsung or x langsung... scr tao or x tao... aku tao akhir2 ni mmg bnyk ati yg terluka disebabkan aku... nk minta maaf sesgt... aku hanya manusia biasa yg x lari dr masalah, keterlanjuran kata or ape2 yg bole menyakitkan ati or perasaan sesapa... minta maaf sesgt...

to all my frendz:-

maafkan aku...
maafkan aku....
jika membuat korg suma menderita....
jika membuat korg suma terasa...
jika ada keterlanjuran kata....
jika.....
jika...
dan jika...
maafkan aku... insan yg hina ini....

~~im SORRY~~

hanna aizawa

9 comments:

  1. Ok2... aku maapkan ko walaupun ko tak pernah wat salah kat aku... haha... Tapikan ko ingat tak yang ko ade utang ngan aku sebanyak RM3.80???

    ReplyDelete
  2. huhuhu... aku utang ko?? bile ea aku utang ko??

    ReplyDelete
  3. huhu.. xper sempena bln rmadhan and raya aidilfitri.. sy pon mintak maaf atas segala salah silap x kisah la dari tutur kata atau perilaku.. Mintak Maaf bebyk..

    ReplyDelete
  4. Buat2 forget lak ek... cube ko ingat btul2... :)

    ReplyDelete
  5. aku x ingat la... cbe ko ingatkn aku bile??

    ReplyDelete
  6. Sebenarnye aku pun tak ingat ko ade utang ngan aku ke tak... Aku main tulis je... haha... Jgn maree ek cik ppKombong... :)

    ReplyDelete
  7. wa, be my follower :

    jaynhi.blogspot.com,

    follow from dashboard. thanks.

    ReplyDelete